جایزه ی جهانی سازمان دانش محور برتر

🏆جایزه ی جهانی سازمان دانشی برتر Most Admired Knowledge Enterprises از سال ۱۹۹۸ توسط موسسه تحقیقاتی مدیریت دانش فکری TELEOS با همکاری شبکه جهانی دانش Know Net-Work طراحی و به صورت سالیانه در سطح دنیا برگزار می شود.

این جایزه به دنبال شناساندن سازمان هایی است که در خلق ارزش برای ذینفعان خود از طریق تبدیل دانش ها و سرمایه های فکری صریح و ضمنی به محصولات/خدمات/راهکارهای بهتر نسبت به سازمان های دیگر برتری دارند.

جایزه سازمان دانشی برتر ایران (Iran Make Award) که از سال ۲۰۱۱ توسط دانشگاه شریف و زیر نظر مستقیم بنیاد جهانی MAKE برگزار می شود، در سطح منطقه ای / ملی بوده و به طور مشابه هرساله در اروپا، آمریکای شمالی، آسیا و کشورهای چین، هنگ کنگ، ژاپن، برزیل و هند برگزار می شود. در نخستین دوره برگزاری این جایزه قریب به ۷۰ سازمان ایرانی در قالب اعضای شرکت کننده و ناظر در این ارزیابی معتبر بین المللی حضور پیداکردند.

خوشبختانه سازمان ها و شرکتهای ایرانی نیز با حضور در این ارزیابی ها توانسته اند جایگاه مناسبی را پیدا نمایند مانند شرکت فولاد مبارکه اصفهان که در سال گذشته جزء ۲۵ شرکت برتر آسیا معرفی شده اند.

عضویت در کانال شرکت ابزار کنترل ارشیا